Voorstellen vanuit de stad - snelheidsremmers
Voorstellen vanuit de stad - snelheidsremmers
In het stadsdeel Genk-Midden zijn momenteel al een aantal snelheidsremmende maatregelen aanwezig. In het voorstel stellen we 13 bijkomende snelheidsremmende maatregelen voor.
Deze voorstellen werden reeds ingediend
Voorstellen vanuit de stad - snelheidsremmers
Snelheidsremmer Dominikanenlaan-Vrijgeweidestraat
Nieuwe snelheidsremmende maatregelen worden systematisch voorzien op wegvakken die rechtlijnig en te lang zijn en aanzet geven tot te hoge snelheden. Ook klachten van buurtbewoners, geven vaak aanleiding tot het plaatsen van snelheidsremmende maatregelen.
Bij het uitzetten van de ‘drempels’ wordt, waar mogelijk, een gewenste/aanbevolen tussenafstand van zo’n 150m toegepast (gangbare afstand voor verkeerskundige ontwerpen).
Als dit systeem volledig uitgerold is dwingen we voor de gemiddelde bestuurder het juiste rijgedrag af binnen een bepaalde zone.
De exacte locatie en keuze van type van de snelheidsremmers zal na goedkeuring van het concept, gekozen worden door de betrokken stadsdiensten.
Andere voorstellen van locaties voor snelheidsremmer zijn ook welkom.
Voorstellen vanuit de stad - snelheidsremmers
Snelheidsremmer De Hutten-Akkerstraat
Nieuwe snelheidsremmende maatregelen worden systematisch voorzien op wegvakken die rechtlijnig en te lang zijn en aanzet geven tot te hoge snelheden. Ook klachten van buurtbewoners, geven vaak aanleiding tot het plaatsen van snelheidsremmende maatregelen.
Bij het uitzetten van de ‘drempels’ wordt, waar mogelijk, een gewenste/aanbevolen tussenafstand van zo’n 150m toegepast (gangbare afstand voor verkeerskundige ontwerpen).
Als dit systeem volledig uitgerold is dwingen we voor de gemiddelde bestuurder het juiste rijgedrag af binnen een bepaalde zone.
De exacte locatie en keuze van type van de snelheidsremmers zal na goedkeuring van het concept, gekozen worden door de betrokken stadsdiensten.
Andere voorstellen van locaties voor snelheidsremmer zijn ook welkom.
Voorstellen vanuit de stad - snelheidsremmers
Snelheidsremmer De Hutten-Weienhout
Nieuwe snelheidsremmende maatregelen worden systematisch voorzien op wegvakken die rechtlijnig en te lang zijn en aanzet geven tot te hoge snelheden. Ook klachten van buurtbewoners, geven vaak aanleiding tot het plaatsen van snelheidsremmende maatregelen.
Bij het uitzetten van de ‘drempels’ wordt, waar mogelijk, een gewenste/aanbevolen tussenafstand van zo’n 150m toegepast (gangbare afstand voor verkeerskundige ontwerpen).
Als dit systeem volledig uitgerold is dwingen we voor de gemiddelde bestuurder het juiste rijgedrag af binnen een bepaalde zone.
De exacte locatie en keuze van type van de snelheidsremmers zal na goedkeuring van het concept, gekozen worden door de betrokken stadsdiensten.
Andere voorstellen van locaties voor snelheidsremmer zijn ook welkom.
Voorstellen vanuit de stad - snelheidsremmers
Snelheidsremmer Melbergstraat
Nieuwe snelheidsremmende maatregelen worden systematisch voorzien op wegvakken die rechtlijnig en te lang zijn en aanzet geven tot te hoge snelheden. Ook klachten van buurtbewoners, geven vaak aanleiding tot het plaatsen van snelheidsremmende maatregelen.
Bij het uitzetten van de ‘drempels’ wordt, waar mogelijk, een gewenste/aanbevolen tussenafstand van zo’n 150m toegepast (gangbare afstand voor verkeerskundige ontwerpen).
Als dit systeem volledig uitgerold is dwingen we voor de gemiddelde bestuurder het juiste rijgedrag af binnen een bepaalde zone.
De exacte locatie en keuze van type van de snelheidsremmers zal na goedkeuring van het concept, gekozen worden door de betrokken stadsdiensten.
Andere voorstellen van locaties voor snelheidsremmer zijn ook welkom.
Voorstellen vanuit de stad - snelheidsremmers
Snelheidsremmer Wennel
Nieuwe snelheidsremmende maatregelen worden systematisch voorzien op wegvakken die rechtlijnig en te lang zijn en aanzet geven tot te hoge snelheden. Ook klachten van buurtbewoners, geven vaak aanleiding tot het plaatsen van snelheidsremmende maatregelen.
Bij het uitzetten van de ‘drempels’ wordt, waar mogelijk, een gewenste/aanbevolen tussenafstand van zo’n 150m toegepast (gangbare afstand voor verkeerskundige ontwerpen).
Als dit systeem volledig uitgerold is dwingen we voor de gemiddelde bestuurder het juiste rijgedrag af binnen een bepaalde zone.
De exacte locatie en keuze van type van de snelheidsremmers zal na goedkeuring van het concept, gekozen worden door de betrokken stadsdiensten.
Andere voorstellen van locaties voor snelheidsremmer zijn ook welkom.
Voorstellen vanuit de stad - snelheidsremmers
Snelheidsremmer Dominikanenlaan-Roodkruisstraat-Brugstraat
Nieuwe snelheidsremmende maatregelen worden systematisch voorzien op wegvakken die rechtlijnig en te lang zijn en aanzet geven tot te hoge snelheden. Ook klachten van buurtbewoners, geven vaak aanleiding tot het plaatsen van snelheidsremmende maatregelen.
Bij het uitzetten van de ‘drempels’ wordt, waar mogelijk, een gewenste/aanbevolen tussenafstand van zo’n 150m toegepast (gangbare afstand voor verkeerskundige ontwerpen).
Als dit systeem volledig uitgerold is dwingen we voor de gemiddelde bestuurder het juiste rijgedrag af binnen een bepaalde zone.
De exacte locatie en keuze van type van de snelheidsremmers zal na goedkeuring van het concept, gekozen worden door de betrokken stadsdiensten.
Andere voorstellen van locaties voor snelheidsremmer zijn ook welkom.
Voorstellen vanuit de stad - snelheidsremmers
Snelheidsremmer Meeënheide-Teiserikweg
Nieuwe snelheidsremmende maatregelen worden systematisch voorzien op wegvakken die rechtlijnig en te lang zijn en aanzet geven tot te hoge snelheden. Ook klachten van buurtbewoners, geven vaak aanleiding tot het plaatsen van snelheidsremmende maatregelen.
Bij het uitzetten van de ‘drempels’ wordt, waar mogelijk, een gewenste/aanbevolen tussenafstand van zo’n 150m toegepast (gangbare afstand voor verkeerskundige ontwerpen).
Als dit systeem volledig uitgerold is dwingen we voor de gemiddelde bestuurder het juiste rijgedrag af binnen een bepaalde zone.
De exacte locatie en keuze van type van de snelheidsremmers zal na goedkeuring van het concept, gekozen worden door de betrokken stadsdiensten.
Andere voorstellen van locaties voor snelheidsremmer zijn ook welkom.
Voorstellen vanuit de stad - snelheidsremmers
Snelheidsremmer Roodkruisstraat-Stiemerbeekstraat
Nieuwe snelheidsremmende maatregelen worden systematisch voorzien op wegvakken die rechtlijnig en te lang zijn en aanzet geven tot te hoge snelheden. Ook klachten van buurtbewoners, geven vaak aanleiding tot het plaatsen van snelheidsremmende maatregelen.
Bij het uitzetten van de ‘drempels’ wordt, waar mogelijk, een gewenste/aanbevolen tussenafstand van zo’n 150m toegepast (gangbare afstand voor verkeerskundige ontwerpen).
Als dit systeem volledig uitgerold is dwingen we voor de gemiddelde bestuurder het juiste rijgedrag af binnen een bepaalde zone.
De exacte locatie en keuze van type van de snelheidsremmers zal na goedkeuring van het concept, gekozen worden door de betrokken stadsdiensten.
Andere voorstellen van locaties voor snelheidsremmer zijn ook welkom.
Voorstellen vanuit de stad - snelheidsremmers
Snelheidsremmer De Schom-De Hutten
Nieuwe snelheidsremmende maatregelen worden systematisch voorzien op wegvakken die rechtlijnig en te lang zijn en aanzet geven tot te hoge snelheden. Ook klachten van buurtbewoners, geven vaak aanleiding tot het plaatsen van snelheidsremmende maatregelen.
Bij het uitzetten van de ‘drempels’ wordt, waar mogelijk, een gewenste/aanbevolen tussenafstand van zo’n 150m toegepast (gangbare afstand voor verkeerskundige ontwerpen).
Als dit systeem volledig uitgerold is dwingen we voor de gemiddelde bestuurder het juiste rijgedrag af binnen een bepaalde zone.
De exacte locatie en keuze van type van de snelheidsremmers zal na goedkeuring van het concept, gekozen worden door de betrokken stadsdiensten.
Andere voorstellen van locaties voor snelheidsremmer zijn ook welkom.
Voorstellen vanuit de stad - snelheidsremmers
Snelheidsremmer De Hutten-Haagbemden
Nieuwe snelheidsremmende maatregelen worden systematisch voorzien op wegvakken die rechtlijnig en te lang zijn en aanzet geven tot te hoge snelheden. Ook klachten van buurtbewoners, geven vaak aanleiding tot het plaatsen van snelheidsremmende maatregelen.
Bij het uitzetten van de ‘drempels’ wordt, waar mogelijk, een gewenste/aanbevolen tussenafstand van zo’n 150m toegepast (gangbare afstand voor verkeerskundige ontwerpen).
Als dit systeem volledig uitgerold is dwingen we voor de gemiddelde bestuurder het juiste rijgedrag af binnen een bepaalde zone.
De exacte locatie en keuze van type van de snelheidsremmers zal na goedkeuring van het concept, gekozen worden door de betrokken stadsdiensten.
Andere voorstellen van locaties voor snelheidsremmer zijn ook welkom.
Voorstellen vanuit de stad - snelheidsremmers
Snelheidsremmer De Schom-Weidestraat
Nieuwe snelheidsremmende maatregelen worden systematisch voorzien op wegvakken die rechtlijnig en te lang zijn en aanzet geven tot te hoge snelheden. Ook klachten van buurtbewoners, geven vaak aanleiding tot het plaatsen van snelheidsremmende maatregelen.
Bij het uitzetten van de ‘drempels’ wordt, waar mogelijk, een gewenste/aanbevolen tussenafstand van zo’n 150m toegepast (gangbare afstand voor verkeerskundige ontwerpen).
Als dit systeem volledig uitgerold is dwingen we voor de gemiddelde bestuurder het juiste rijgedrag af binnen een bepaalde zone.
De exacte locatie en keuze van type van de snelheidsremmers zal na goedkeuring van het concept, gekozen worden door de betrokken stadsdiensten.
Andere voorstellen van locaties voor snelheidsremmer zijn ook welkom.
Voorstellen vanuit de stad - snelheidsremmers
Snelheidsremmer Roodkruisstraat-Boekweitstraat
Nieuwe snelheidsremmende maatregelen worden systematisch voorzien op wegvakken die rechtlijnig en te lang zijn en aanzet geven tot te hoge snelheden. Ook klachten van buurtbewoners, geven vaak aanleiding tot het plaatsen van snelheidsremmende maatregelen.
Bij het uitzetten van de ‘drempels’ wordt, waar mogelijk, een gewenste/aanbevolen tussenafstand van zo’n 150m toegepast (gangbare afstand voor verkeerskundige ontwerpen).
Als dit systeem volledig uitgerold is dwingen we voor de gemiddelde bestuurder het juiste rijgedrag af binnen een bepaalde zone.
De exacte locatie en keuze van type van de snelheidsremmers zal na goedkeuring van het concept, gekozen worden door de betrokken stadsdiensten.
Andere voorstellen van locaties voor snelheidsremmer zijn ook welkom.