Skip to main content
home-page
Deel op facebook
Deel op twitter
home-page
Deel op facebook
Deel op twitter

Voorstellen vanuit de stad - snelheidsremmers

In het stadsdeel Genk-Midden zijn momenteel al een aantal snelheidsremmende maatregelen aanwezig. In het voorstel stellen we 13 bijkomende snelheidsremmende maatregelen voor. 

12
13

Deze voorstellen werden reeds ingediend

Willekeurig
Populair
Recent
Snelheidsremmer De Hutten-Haagbemden

Nieuwe snelheidsremmende maatregelen worden systematisch voorzien op wegvakken die rechtlijnig en te lang zijn en aanzet geven tot te hoge snelheden. Ook klachten van buurtbewoners, geven vaak aanleiding tot het plaatsen van snelheidsremmende maatregelen. 

Bij het uitzetten van de ‘drempels’ wordt, waar mogelijk, een gewenste/aanbevolen tussenafstand van zo’n 150m toegepast (gangbare afstand voor verkeerskundige ontwerpen). 

Als dit systeem volledig uitgerold is dwingen we voor de gemiddelde bestuurder het juiste rijgedrag af binnen een bepaalde zone.

De exacte locatie en keuze van type van de snelheidsremmers zal na goedkeuring van het concept, gekozen worden door de betrokken stadsdiensten. 

Andere voorstellen van locaties voor snelheidsremmer zijn ook welkom.

Stad Genk
0 1
lees meer
Snelheidsremmer De Hutten-Akkerstraat

Nieuwe snelheidsremmende maatregelen worden systematisch voorzien op wegvakken die rechtlijnig en te lang zijn en aanzet geven tot te hoge snelheden. Ook klachten van buurtbewoners, geven vaak aanleiding tot het plaatsen van snelheidsremmende maatregelen. 

Bij het uitzetten van de ‘drempels’ wordt, waar mogelijk, een gewenste/aanbevolen tussenafstand van zo’n 150m toegepast (gangbare afstand voor verkeerskundige ontwerpen). 

Als dit systeem volledig uitgerold is dwingen we voor de gemiddelde bestuurder het juiste rijgedrag af binnen een bepaalde zone.

De exacte locatie en keuze van type van de snelheidsremmers zal na goedkeuring van het concept, gekozen worden door de betrokken stadsdiensten. 

Andere voorstellen van locaties voor snelheidsremmer zijn ook welkom.

Stad Genk
0 0
lees meer
Snelheidsremmer Wennel

Nieuwe snelheidsremmende maatregelen worden systematisch voorzien op wegvakken die rechtlijnig en te lang zijn en aanzet geven tot te hoge snelheden. Ook klachten van buurtbewoners, geven vaak aanleiding tot het plaatsen van snelheidsremmende maatregelen. 

Bij het uitzetten van de ‘drempels’ wordt, waar mogelijk, een gewenste/aanbevolen tussenafstand van zo’n 150m toegepast (gangbare afstand voor verkeerskundige ontwerpen). 

Als dit systeem volledig uitgerold is dwingen we voor de gemiddelde bestuurder het juiste rijgedrag af binnen een bepaalde zone.

De exacte locatie en keuze van type van de snelheidsremmers zal na goedkeuring van het concept, gekozen worden door de betrokken stadsdiensten. 

Andere voorstellen van locaties voor snelheidsremmer zijn ook welkom.

Stad Genk
0 10
lees meer
Snelheidsremmer Dominikanenlaan-Roodkruisstraat-Brugstraat

Nieuwe snelheidsremmende maatregelen worden systematisch voorzien op wegvakken die rechtlijnig en te lang zijn en aanzet geven tot te hoge snelheden. Ook klachten van buurtbewoners, geven vaak aanleiding tot het plaatsen van snelheidsremmende maatregelen. 

Bij het uitzetten van de ‘drempels’ wordt, waar mogelijk, een gewenste/aanbevolen tussenafstand van zo’n 150m toegepast (gangbare afstand voor verkeerskundige ontwerpen). 

Als dit systeem volledig uitgerold is dwingen we voor de gemiddelde bestuurder het juiste rijgedrag af binnen een bepaalde zone.

De exacte locatie en keuze van type van de snelheidsremmers zal na goedkeuring van het concept, gekozen worden door de betrokken stadsdiensten. 

Andere voorstellen van locaties voor snelheidsremmer zijn ook welkom.

Stad Genk
0 0
lees meer
Snelheidsremmer Meeënheide-Teiserikweg

Nieuwe snelheidsremmende maatregelen worden systematisch voorzien op wegvakken die rechtlijnig en te lang zijn en aanzet geven tot te hoge snelheden. Ook klachten van buurtbewoners, geven vaak aanleiding tot het plaatsen van snelheidsremmende maatregelen. 

Bij het uitzetten van de ‘drempels’ wordt, waar mogelijk, een gewenste/aanbevolen tussenafstand van zo’n 150m toegepast (gangbare afstand voor verkeerskundige ontwerpen). 

Als dit systeem volledig uitgerold is dwingen we voor de gemiddelde bestuurder het juiste rijgedrag af binnen een bepaalde zone.

De exacte locatie en keuze van type van de snelheidsremmers zal na goedkeuring van het concept, gekozen worden door de betrokken stadsdiensten. 

Andere voorstellen van locaties voor snelheidsremmer zijn ook welkom.

Stad Genk
0 0
lees meer
Snelheidsremmer Roodkruisstraat-Stiemerbeekstraat

Nieuwe snelheidsremmende maatregelen worden systematisch voorzien op wegvakken die rechtlijnig en te lang zijn en aanzet geven tot te hoge snelheden. Ook klachten van buurtbewoners, geven vaak aanleiding tot het plaatsen van snelheidsremmende maatregelen. 

Bij het uitzetten van de ‘drempels’ wordt, waar mogelijk, een gewenste/aanbevolen tussenafstand van zo’n 150m toegepast (gangbare afstand voor verkeerskundige ontwerpen). 

Als dit systeem volledig uitgerold is dwingen we voor de gemiddelde bestuurder het juiste rijgedrag af binnen een bepaalde zone.

De exacte locatie en keuze van type van de snelheidsremmers zal na goedkeuring van het concept, gekozen worden door de betrokken stadsdiensten. 

Andere voorstellen van locaties voor snelheidsremmer zijn ook welkom.

Stad Genk
0 0
lees meer
Snelheidsremmer De Schom-Weidestraat

Nieuwe snelheidsremmende maatregelen worden systematisch voorzien op wegvakken die rechtlijnig en te lang zijn en aanzet geven tot te hoge snelheden. Ook klachten van buurtbewoners, geven vaak aanleiding tot het plaatsen van snelheidsremmende maatregelen. 

Bij het uitzetten van de ‘drempels’ wordt, waar mogelijk, een gewenste/aanbevolen tussenafstand van zo’n 150m toegepast (gangbare afstand voor verkeerskundige ontwerpen). 

Als dit systeem volledig uitgerold is dwingen we voor de gemiddelde bestuurder het juiste rijgedrag af binnen een bepaalde zone.

De exacte locatie en keuze van type van de snelheidsremmers zal na goedkeuring van het concept, gekozen worden door de betrokken stadsdiensten. 

Andere voorstellen van locaties voor snelheidsremmer zijn ook welkom.

Stad Genk
0 0
lees meer
Snelheidsremmer Dominikanenlaan-Vrijgeweidestraat

Nieuwe snelheidsremmende maatregelen worden systematisch voorzien op wegvakken die rechtlijnig en te lang zijn en aanzet geven tot te hoge snelheden. Ook klachten van buurtbewoners, geven vaak aanleiding tot het plaatsen van snelheidsremmende maatregelen. 

Bij het uitzetten van de ‘drempels’ wordt, waar mogelijk, een gewenste/aanbevolen tussenafstand van zo’n 150m toegepast (gangbare afstand voor verkeerskundige ontwerpen). 

Als dit systeem volledig uitgerold is dwingen we voor de gemiddelde bestuurder het juiste rijgedrag af binnen een bepaalde zone.

De exacte locatie en keuze van type van de snelheidsremmers zal na goedkeuring van het concept, gekozen worden door de betrokken stadsdiensten. 

Andere voorstellen van locaties voor snelheidsremmer zijn ook welkom.

Stad Genk
0 0
lees meer
Snelheidsremmer De Hutten-Weienhout

Nieuwe snelheidsremmende maatregelen worden systematisch voorzien op wegvakken die rechtlijnig en te lang zijn en aanzet geven tot te hoge snelheden. Ook klachten van buurtbewoners, geven vaak aanleiding tot het plaatsen van snelheidsremmende maatregelen. 

Bij het uitzetten van de ‘drempels’ wordt, waar mogelijk, een gewenste/aanbevolen tussenafstand van zo’n 150m toegepast (gangbare afstand voor verkeerskundige ontwerpen). 

Als dit systeem volledig uitgerold is dwingen we voor de gemiddelde bestuurder het juiste rijgedrag af binnen een bepaalde zone.

De exacte locatie en keuze van type van de snelheidsremmers zal na goedkeuring van het concept, gekozen worden door de betrokken stadsdiensten. 

Andere voorstellen van locaties voor snelheidsremmer zijn ook welkom.

Stad Genk
0 1
lees meer
Snelheidsremmer Melbergstraat

Nieuwe snelheidsremmende maatregelen worden systematisch voorzien op wegvakken die rechtlijnig en te lang zijn en aanzet geven tot te hoge snelheden. Ook klachten van buurtbewoners, geven vaak aanleiding tot het plaatsen van snelheidsremmende maatregelen. 

Bij het uitzetten van de ‘drempels’ wordt, waar mogelijk, een gewenste/aanbevolen tussenafstand van zo’n 150m toegepast (gangbare afstand voor verkeerskundige ontwerpen). 

Als dit systeem volledig uitgerold is dwingen we voor de gemiddelde bestuurder het juiste rijgedrag af binnen een bepaalde zone.

De exacte locatie en keuze van type van de snelheidsremmers zal na goedkeuring van het concept, gekozen worden door de betrokken stadsdiensten. 

Andere voorstellen van locaties voor snelheidsremmer zijn ook welkom.

Stad Genk
0 0
lees meer
Snelheidsremmer Roodkruisstraat-Boekweitstraat

Nieuwe snelheidsremmende maatregelen worden systematisch voorzien op wegvakken die rechtlijnig en te lang zijn en aanzet geven tot te hoge snelheden. Ook klachten van buurtbewoners, geven vaak aanleiding tot het plaatsen van snelheidsremmende maatregelen. 

Bij het uitzetten van de ‘drempels’ wordt, waar mogelijk, een gewenste/aanbevolen tussenafstand van zo’n 150m toegepast (gangbare afstand voor verkeerskundige ontwerpen). 

Als dit systeem volledig uitgerold is dwingen we voor de gemiddelde bestuurder het juiste rijgedrag af binnen een bepaalde zone.

De exacte locatie en keuze van type van de snelheidsremmers zal na goedkeuring van het concept, gekozen worden door de betrokken stadsdiensten. 

Andere voorstellen van locaties voor snelheidsremmer zijn ook welkom.

Stad Genk
0 0
lees meer
Snelheidsremmer De Schom-De Hutten

Nieuwe snelheidsremmende maatregelen worden systematisch voorzien op wegvakken die rechtlijnig en te lang zijn en aanzet geven tot te hoge snelheden. Ook klachten van buurtbewoners, geven vaak aanleiding tot het plaatsen van snelheidsremmende maatregelen. 

Bij het uitzetten van de ‘drempels’ wordt, waar mogelijk, een gewenste/aanbevolen tussenafstand van zo’n 150m toegepast (gangbare afstand voor verkeerskundige ontwerpen). 

Als dit systeem volledig uitgerold is dwingen we voor de gemiddelde bestuurder het juiste rijgedrag af binnen een bepaalde zone.

De exacte locatie en keuze van type van de snelheidsremmers zal na goedkeuring van het concept, gekozen worden door de betrokken stadsdiensten. 

Andere voorstellen van locaties voor snelheidsremmer zijn ook welkom.

Stad Genk
0 1
lees meer