Om jouw privacy te respecteren, maken we géén gebruik van analytische cookies. We maken enkel gebruik van functionele cookies die minimaal nodig zijn om de website goed te laten werken.

Hoe we met deze informatie omgaan vind je terug in ons privacy- en cookiebeleid.

Deel op facebook
Deel op X
Deel op facebook
Deel op X
Ontdek het thema

Goedgekeurde testmaatregel voor signalisatie - wegmarkeringsaanpassingen.

Optimalisatie snelheidszone(s) mobiliteitskamer Reinpadstraat

Waar gaat de idee over?

De huidige signalisatie is verwarrend. Een optimalisatie zou dit aanzienlijk kunnen verbeteren. De aanpassingen betreffen de volgende signalisatie: bebouwde kom, fietsstraten, dynamische zones 30 en zones 50.

1
Log in om te reageren

Om een reactie te kunnen plaatsen moet u eerst registreren/aanmelden.

Aanmelden

Reacties

Het onderscheid borden 50 en 30 is niet te zien op het plan. Ik had graag gezien dat er zone 30 kwam op de Pachthofstraat vanaf de Weg naar As plus deel Reinpadstraat vanaf 168. 50 is daar tijdens de schoolspits echt te hard.